voor iedereen meT een verhaal, diagnose of strijd
Screenprint | DTG | Embroidery
Screenprint | DTG | Embroidery
Voor iedereen met een verhaal, diagnose of strijd.
BYLWEAR is geen mode om op te vallen, maar om te betekenen.
We staan voor veerkracht, authenticiteit, verbondenheid
en een vleugje humor.
Kleding met een ziel,
niet met een label.
Elke collectie vertelt een ander verhaal.
Kies welk verhaal bij jou past.
Bij BYLWEAR draait het om betekenis, ook in hoe onze kleding wordt gemaakt. Daarom kiezen we voor sweaters en hoodies van het Belgische merk Stanley/Stella, dat werkt met biologisch katoen en eerlijke productiepartners.
Vanaf 2026 gaan we elk kwartaal iets of iemand steunen die het nodig heeft. Ken je een goed doel of iemand die een extra zetje verdient? Laat het ons weten, wie weet kunnen we die maand iets extra betekenen. Kom hierover meer te weten op de pagina van Bylwear Fonds
Annemie gaat nogal onhandig door het leven.
Ze heeft ook een chocolade-probleem.
Jolien gaat graag netjes en georganiseerd door het leven.
Tot Annemie verschijnt. Waar Annemie is manifesteert er zich rommel.
Tot grote ergernis van Jolien die altijd alles achter haar gat opruimt.
Annemie voelt zich nochtans wel oké tussen rommel en chaos.
Ze denkt ook niet altijd na alvorens ze er iets uitflapt en mensen stoort.
Maar eigenlijk kan ze er niet aan doen, want ze blijkt ADHD te hebben.
Geef haar vooral geen verbale instructies.
Jolien leeft dan weer in oorlog met haar buik.
Annemie probeert de pijn te verlichten door extra zacht en extra duur WC-papier te kopen.
De queen van impulsaankopen.
Ga vooral aan de kant als Jolien naar toilet moet want ze loopt alles omver.
Jolien lijkt soms vastgeroest op het toilet.
Maar eigenlijk kan zij er ook niet echt aan doen,
want ze heeft colitis ulcerosa.
Annemie kwam met het impulsieve idee van een trui te maken
voor haar mentale probleempjes en voor Jolien haar fysieke ongemakjes om te lachen uit miserie.
Maar tot ergernis van Annemie nam Jolien het serieus
en werd het ineens een hele organisatie van prijsbepalingen, marketing, TikTok-filmpjes,...
En zo zijn we dan hier beland.
Eerlijk verdeeld: Annemie het leuke, Jolien al de rest.